Мототрактор Гарден Скаут Т15

0
356

Мототрактор гарден 15 тут — спадкоємець вже відмінно зарекомендував себе в минулому T12 dif-vt. У той же час розробники внесли в перевірений часом механізм деякі конструктивні особливості, зробивши його ще більш універсальним.

Двигун для даної моделі

Серцем трактора є дизельний одноциліндровий чотиритактний двигун XT15 c максимальною потужністю в 15 л / с. Мотор охолоджується завдяки рідинної системі охолодження з циркуляцією. Заклад може здійснюватися як електростартером, так і в ручному режимі (кривим стартером).
Серед головних конструктивних особливостей двигуна можна назвати повноцінне заряджання акумулятора. Крім того був доопрацьований піддон, а саме пробку для зливу розмістили спереду. Це дозволило більш не витрачати час на відкручування двигуна від рами і не перетягувати ремені коли необхідно замінити масло.
Зміни торкнулися і трансмісії. Довжину піввісь збільшили до 1,25. Це дозволяє змінювати ширину колії від 0,8 до 1,25 м. в залежності від виконуваних робіт. Також була проведена доробка важеля перемикання передач. Тепер одночасно включити кілька передач неможливо. Крім того, істотно знижена частота поломки важеля в місцях кріплення.
Конструктивні особливості
Модель оснащена міцною і надійною рамою, а конструкція передньої балки дозволяє змінювати передню колію в діапазоні від 0,8 до 1,20 м. На міні-трактор були встановлені 4 найбільш затребуваних датчика: Години, вольтметр, датчик контролю тиску мастильної рідини, а також датчик, який контролює температуру рідини охолодження.

Розміри коліс: 6.5 * 16 і 5.0 * 12 дюймів відповідно. Присутній також протектор, що дозволяє збільшити прохідність і поліпшити керованість трактора.

Відмітна особливість даної техніки — це система гідравліки і конструкція механізму підйому навісних пристосувань. Завдяки тому, що на мототракторе встановлений гідравлічний насос, користувач, який встановив, наприклад, роторну косарку або лопату, що не буде змушений міняти шланг на передню гідравліку, оскільки вони обидві підключаються до розподільника одночасно.

Ще одним принциповим моментом є наявність плаваючого режиму обох гідравлік: передній і задній. Переміщення дворядної ланцюга всередину самого підйомного механізму дозволило зменшити навантаження на приводний вал, але що характерно, ланцюг продовжує залишатися в одному натягу.
Детальніше: https://motokosmos.com.ua/mototraktora/garden-scout/t15

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here